dimarts, 20 d’octubre del 2009

Als meus seguidors

Estimats seguidors en el senyor (en aquest cas, en la senyora, si no els molesta)

Em fa moltíssima il·lusió que em segueixin i que em llegeixin de tant en tant. No sabeu pas com es sent una servidora de sola quan veu que només es recorden d'ella si el Barça guanya una copa o si algun polític que no sap com sortir-se'n  necessita que intercedeixi a l'altíssim - santa innocència, altres coses té per pensar, l'altíssim, que tampoc no és tan alt, no es pensin, sinó ja l'haurien fitxat aquells de l'equip dels  Gasol i companyia - doncs això que deia, que és tan trist com el que em comenta Santa Bàrbara quan ens reunim a prendre un cafetó, que diu que només es recorden d'ella quan trona!


imatge de google

De Santa Bàrbara  perquè trona


imatge de google

i d'una servidora perquè intercedeixi a l'altíssim perquè plogui...


imatge: google

si és que no hi ha qui els entengui, ai marededeusenyor!

Seguidors

Dades personals

La meva foto
La Nura navegant per França